tiistai 24. kesäkuuta 2014

Postaukset ei päivity etusivulle..? muistuttelen seuraamaan bloglovinissa!!

Mikä ihme tähän bloggeriin on tullu kun mulla ei tässä muutamana päivänä ole näkynyt kuin yksi ainut postaus vaan tuossa etusivulla ja siis puhun noista blogeista mitä itse luen..niin aina vaan se tuorein postaus näkyy? Onko muilla sama ongelma vai olenko minä ainut? Häviääkö minunkin vähäiset lukijat johonkin jos minunkaan postaukset ei näy muille?! yhyyy...Onko tähän bloggeriin tulossa jotain tyhmiä muutoksia,että niitä ei näy enää vaan onko joku väliaikainen häiriö tms.

No onneksi on olemassa sentään bloglovin ja sieltä saa noita lemppariblogeja seurailla jos niitä en enää muute näe tuossa etusivulla :( Harmillista sanon minä. Ja siksipä vielä muistuttelen,että käykää seurailemassa minua myös tuolta bloglovinista jos teilläkään ei päivity nuo postaukset, koska enhän minä tahdo menettää yhtää lukijaa jota minun blogi vähäsenkin kiinnostaa :) <3

Ja linkkailkaa mulle myös osoitetta jos itse satutte olemaan tuolla !! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti