sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Asiaa ja kysymyksiä bloggaamiseen liittyen?

Moni varmaan tietää tai olen ainakin maininnut,että mulla on toinenkin blogi jota aina silloin tällöin kirjoittelen myös. Ja moni varmaan tietää,että olen hirrrmunen salitreenailija eli rakastan treenaamista ja sali on minulle ylitärkeä harrastus..enkä vaihtais sitä varmaan mihinkään. Ja niin siihen toiseen blogiin siis aika paljon kirjoittelen just kaikkea treenijuttuja esim: miten treenaan ja miten on mennyt treenit jne. No siis kukaan ei ole oikein eksynyt lukemaan sitä joten kysymys kuuluu..


Lakkaatteko lukemasta minun tätä blogia jos en jatkaisi enää sen toisen blogin parissa vaan myös täälläkin kirjoittelisin aina silloin tällöin just jotain miten treenaan ja ruokapuoli hommaa, koska eihän tämä muutenkaan mikää raskausblogi enää ole. Ja tämä ei tarkoita ettenkö kerro täällä jos Joel oppii uuden taidon (tietysti olen heti melkein jakamassa sen teidän kanssa !) Päivittelen ihan normaalisti edelleen meidän perheen elämästä ja pojastan samaanmalliin kuin tähänkin asti, mutta siis mahtuisiko mukaan myös treenaamiseen liittyviä postauksia, koska se on minun harrastus? Jotkut tätä saattaa lukea sen takia,että minulla on poika ja tahtoo lukea sellaista blogia, mutta minusta olisi kiva saada kannan ottoja tähän kysymykseen ,koska minulle olisi niin paljon helpompaa keskittyä vain yhteen ainoaan blogiin ja jos voisin siis jakaa täällä myös treenihössötysjutskia niin olisi kiva..eikä tämä muutu pelkästään siis miksikään "fitness tytsku " blogiksi vaan hölöttäisin kaikesta teille :D !

Eli nytten varmaan ymmärsitte kysymyksen joten kaikki kertokaa mielipiteenne :) !! aamen

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti