maanantai 2. kesäkuuta 2014

miten äidin painokontrolli viime viikolla menikään

Minulta kyseltiinkin tuossa siitä viime viikkoisesta painokontrollista,että miten se meni. No ei se huonosti eikä mitenkään ihan hyvinkään mennyt..no sain ensinnäkin uuden ajan elokuulle ja silloin minun olisi hyvä painaa joku 56-57 kg edes ja tänä aamuna paino oli siis 54,1kg. Kyllä minä sen aionkin nostaa pikkuhiljaa, mutta ei ole helppoa kun on tottunut olemaan tämän painoinen ja ns. pakotetaan lihoamaan niin ei se ole niin mukavaa. Siellä painoni näytti 55,3kg ja  oli kyllä vaatteita aika paljon päällä ja ei ollut enää aamu joten en periaatteessa ollut saanut juuri mitään painoa, mutta taisi se nainen merkitä,että olen 1,3kg saanut painoa(no ei voi mitään,.en itse viitsinyt korjata asiaa) Mutta niin elokuussa katsellaan taas sitä painoa, koska olen liian lähellä alipainoisen rajaa ja minulla ei siis ollut öö 3-4 kk kuukautisia ja nehän pitäisi saada takaisin.

Ja verikokeet minulta otettiin, mutta kilpirauhas arvot oli ihan normaalit ja hemoglobiini oli hyvä 137, mutta sitten jotain hormonitaso arvoja katsottiin ja ne oli hieman tavallista matalammat, mutta se parin kilon paino varmaan auttas asiaa ja ne kuukautiset tulis normaalisti. Ja mulla nytten vähän ennen tuota kontrollia olikin pitkästä aikaa, mutta tosin aika pienet. Ja sitten jos elokuuhun mennessä ne ei ole normalisoitunut niin ilmeisesti menen sitten johonkin jatkotutkimuksiin, mutta siis tuosta alhaisesta painosta luultavammin johtuu,että niitä ei näy.

Ja joo ettei kukaan oleta,että mulla on syömishäiriö ja en syö mitään ikinä ja silti ravaan joka päivä salilla tai lenkillä niin ei se ole niin..kyllä syön joka päivä aamupalat, lounaat ja iltapalat ja kaikki..enkä elä pelkillä omenilla vaan syön normaaliruokaa ja kyllä herkuttelen myös joskus toki nytten minulla on karkkialakko menossa, koska söin vähän liian usein herkkuja. Ja en muuten koe itseäni liian laihaksi, mutta eihän se normaalia ole,että ei ole niitä kuukautisia ne kuitenkin kuuluu naisella olla ja sitten mulla ei kyllä ole myöskään juuri mitään muotoja kropassa kun ne lähti kun laihtui, mutta treeniä ja ruokaa niin kyllä ne muodot tulee ja vielä oikeanlaiset muodot ettei mitään rasvaa vaan myös lihasta! 

Synnytyksestä on vähän päälle yhdeksän kuukautta ja olen nyt jotenkuten tyytyväinen mun kroppaan ja siksi ne muutamakin lisäkilo hiukan pelottaa, koska en ikinä ennen ole tykännyt yhtään omasta vartalosta ja tällähetkellä en niin paljoa häpeä tuota masua ja niin kroppaa yleensäkään. Sellasta pientä löysää nahkaahan tuohon jäi jonkun verran, mutta sille nyt en voi mitään tehdä.

Mutta jos jäi kysyttävää niin kysy pois vaan :)

5 kommenttia :

  1. Kiitos postauksesta (eli vastauksesta kysymykseeni)! :)
    Ei pari kiloa sinussa missään näy. Olet niin hoikka.
    Toivottavasti menkat palaa kun saat sen painon vähän ylös, ettei tarvii jatkotutkimuksiin mennä enää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oles hyvä :) ! no jospa ne ei näkyis..kyllä mä yritän sitä painoa vähän nostaa vielä :))

      Poista
  2. Ne pari lisäkiloa antaa sulle vain kauniita naisellisia muotoja :) ♥

    VastaaPoista
  3. En tiedä miten syöt, mut jos rasvoja lisäis ruokavalioon ni vois muotoja ja painoa tulla. Ite ainakin syön paljon rasvaa ja paino vaan tippuu ja muodot säilyy.. Kai sekin silti on yksilöllistä.

    VastaaPoista