lauantai 7. kesäkuuta 2014

valkoinen mamma täällä taas

Anteeksi taas pieni blogihiljaisuus ei vaan ole ollut mitään mielessä mitä tänne kirjottelis, mutta nyt tulee kuulumisia. Hmm mistäs sitä aloittas.. No hei minä ainakin kävin heittämässä torstaina talviturkin! Olin kyllä jo lämmintä vettä ja ihanaa oli käydä uimassa. J oli pojan kanssa kotona kun Joel oli hiukan kipeä tuossa pari päivää tai pientä flunssaa oli niin ei viitsinyt sitä sinne rannalle kuumuuteen ottaa ja oli aika kiukkuinen niin hetihän sieltä olisi saanut olla pois sitä viemässä. Oli ihanaa saada hetki omaa aikaa, vaikka olihan mun sisko mulla mukana siellä ja ottaa laiturilla aurinkoa ja olisin voinut maata siellä vaikka kaksi tuntia putkeen..on kyllä ihanaa kun on kesä!<3



Mua suuresti ärsyttää kun en tahtois olla tällänen valkonen vaan olisi kiva edes vähän kesällä ruskettua auringossa, mutta ei muhun tartu väri ollenkaan joskus saatan kyllä tulla punaiseksi. Olishan niitä itseruskettavia, mutta en ole pitkään aikaan käyttänyt sellaista ja en uskaltais edes käyttää, koska voin vaan kuvitella sen lopputuloksen..olisin läikikäs ja silleen olisikin kiva mennä rannalla hengailee. Ehkä pitää netistä pyydystää jotain neuvoja miten saisi tasaisen tuloksen ja ostaa joku itseruskettava, koska hävettää myös olla ihan kalpea.

Voisi kyllä ehkä harkita jos ostaisi Joelillekin pienen altaan jossa vois käydä aina uimassa, mutta mihin me se isketään ..parveke ei käy joten pitäis varmaan mummolassa säilyttää sitä ja välillä siellä vierailla,että vois käyttää sitä. Saattais ehkä poitsu tykätä. No pitää katsella jos ostais sellaisen..

Mutta minulta puuttuu postausideoita joten oisko kellään mitään toiveita mistä postailisin? Ainahan minä tietty kuulumisia kerron ja samassa höpöttelen kaikkea turhaa, mutta jos on jotain muuta mistä toivoisitte minun kirjoittelevan niin laittakaa viestiä..otan mielellään ideoita vastaan :)


2 kommenttia :

  1. Et oo vieläkään tehnyt postausta lapsuudestasi/nuoruudestasi. :)

    VastaaPoista
  2. nii joo enpä kyllä ole..en edes ole muistanut :D

    VastaaPoista